måndag 1 mars 2010
Jag ligger fortfarande i sängen, det har knappt hänt något men jag har ont i magen. Emilio har haft diarré en gång i morse, Elias är hyfsat okej idag och Rickard är frisk som en nötkärna!!

Finns inte så mycket att skriva om idag tyvärr..
Jag ska se hur jag känner mig om ett tag och då avgöra om jag klarar ha barnen själv eller om Rickard ska jobba.

Känns lite jobbigt att vara hemma själv med barnen när alla mår dåligt, samtidigt när barnen ändå har massa energi för att dom inte fått leka av sig på några dagar.

Jag var inne på Nelly innan och gud va mycket fint det finns.... ;) skor skor och mer skor!



GE MIG!!!!!!!



Shelly SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Marble SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Marble SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Marble SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive