lördag 27 mars 2010
Jag trodde nästan att Elias bara käkat något som inte var bra för hans mage. Men nu inser jag att det är magsjuka igen. Emilio började spy vid 04:30 i morse. Och han spyr fortfarande så fort han käkar något. Så nu får han bara lite cola ibland. Vi var bortbjudna idag hos A och P,men deras lilla har spytt inatt så vi sitter i samma sits. Det var ju dom barnen som vi var barnvakt till,så antagligen så har dom samma magsjuka. Jag hittade lite mer vitpepparkorn så jag har tagit några till!
Lilla Emilio är så tom i magen så det som kommer upp är mest slem,han har säkert spytt 15 gånger idag.

Nu hör jag Elias vakna och Rickard sover med honom,dags att få upp dom sömntutorna!

Puss puss fina bloggläsare



Emilio tittar på tv med spybunke med en plastpåse i och en mugg med cola...aw!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive