måndag 22 mars 2010
Dags att gå och lägga sig snart?! om Elias tänker vakna kl 05:00 imorgon också ,så vill jag inte lägga mig sent.
Finns inget kul som händer imorgon,så det får bli som det blir.
Mammi skulle ringa och kolla med gymmet hon går på om hon han lägga över det på mig istället, eftersom hon inte kan träna nu med sin arm och lusten finns nog inte heller.
Så äntligen kanske det händer något! Det är dyrt där jag vill träna,men jag gillar när det är stil och klass där jag går. Det brukar vara lite mer service och personligt på såna ställen och inte lika mycket folk.
Men vi får se hur det blir!

Sov gott när ni går och lägger er och dröm sött puss puss


0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive