måndag 15 mars 2010
Dags att sova nu, Rickard har kommit hem från jobbet.
Jag har suttit som vanligt framför tv:n och käkat en macka. Har även snackat med en gullig tjej som heter Tanja!
Hon är min kompis Elins kompis och det är därför jag lärt känna henne lite. Vi ska ses nästa vecka och ta lite kort på mig ( hon är duktig på det) och en fika på det ;)

Imorgon ska jag till AMS för ett möte med en kvinna som ska coacha mig lite, så det kommer bli bra.

Godnatt alla läsare och sov så gott
PUSS PUSS

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive