onsdag 3 mars 2010
Halloj!
Redan Onsdag idag, tänk va det går fort nu. Hum... tänk vad tiden går fort nu? undrar om man alltid sagt så, även dom som är 90 år idag. Sa dom också så? "tänk va fort tiden går nu"... eller sa dom "tänk vad tiden går sakta nu"
Vad tror du?? hahaha kanske får fråga någon i den åldern?

Idag har jag varit hos Lena, hon är så underbar. Jag vet att jag sagt det innan men jag önskar alla än sådan bra psykolog/ barnpsykolog som jag har. Vi pratade om allt jobbigt, och även om allt bra. Rickard börjar jobba snart och jag ska ha barnen hela kvällen, jag har lust att göra något men vet inte vad bara...orkar man åka till någon vän idag? bläää



Idag!






0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive