onsdag 10 mars 2010
Uch, när jag just skulle hämta barnen så kom en jätte jobbig huvudvärk och jag mår illa. När jag körde bilen upp till dagis så trodde jag att jag skulle spy,men det gjorde jag inte. När jag kom hem tog jag en tablett och hoppas på att det ska bli bättre. Rickard är hemma och är just nu inne i duschen, tro mig han har ett smutsigt jobb!! Jag måste snart dra till jobbet,jag tänker inte stanna hemma pga huvudvärken. Men spyr jag så blir jag hemma eller om jag gör det där..
Ha en bra kväll så hörs vi senare eller imorgon!

puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive