måndag 8 mars 2010
Antar att ni som sätt paradise Hotel inte har missat hemligheten om Dalin?!
Om ni inte har det, så kan jag berätta att hon faktiskt föddes till en kille.
Jag sitter och funderar på vad jag tycker om hennes operationer och att hon inte ville vara kille som hon föddes till.

Jag vill inte döma någon som gör det,men jag kan inte säga att jag tycker det är rätt.
Jag skulle tycka det var intressant att veta varför hon/han gjorde det? och hur hon kände innan hon gjorde det,hur hon mådde efter och hur och vilka operationer hon gick igenom..

Är det en hon nu rakt igenom??

När jag såg hennes trailer så tyckte jag hon betedde sig vidrigt äckligt och slampigt och väldigt okvinnligt!!!! horigt rent ut sagt!
Men när hon kom in i huset så var hon snäll,lite blyg och inte alls sån bitch som hon verkade vara. Och folk var skit elaka mot henne faktiskt...

Så min åsikt om att byta kön är: Att jag tycker det är fel och inte speciellt mysigt och konstigt, men jag skulle jag träffa på henne hade jag ALDRIG dömt henne för att hon gjort det,utan se henne för den hon är och hur hon är mot mig och människor runt om henne.




DALIN

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive