tisdag 23 mars 2010
Hoj hoj!
Vilken natt.... det har varit sjukt jobbigt. Elias är så orolig,jag tror det har med att han börjat dagis och inte vill bli lämnad. Han grät mellan 23:00 till 02.00 och han var helt otröstlig =(
Först trodde vi att han hade ont i magen eller iallfall ont någonstans. Men när jag la han i min famn som man gungar en liten bebis så blev han tyst och nästan somnade. Men så fort jag skulle lägga ner honom så vaknade han och började skrika. Då fattade jag att det var närhet och bekräftelse på att vi var där han ville ha. Men tillslut somnade han och jag tror nästan det var av utmattning!
SÅ idag fick han vara hemma med mig,men Emilio fick gå till dagis så han får leka av sig.
Snart dags hämta honom,det går så snabbt. Jag hade tänkt hinna duscha men det gör jag nog inte...
Och städa garderoben blev det inget med heller idag tror jag...
Man kan undra var tiden försvinner!?? man gör mat man städar och plockar och sen har tiden gått.

Sitter och kollar på MTV nu och noppar ögonbryn m.m. Och när man ser Beyonce dansar så rycker det i hela kroppen och det är knappt min kropp orkar hålla sig i schack ;)

1 kommentarer:

tanja sa...

Hejsan, skickat ett mejl till dig med mitt telefonnummer=) kram kram

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive