måndag 1 mars 2010
Då var filmen slut!
tyckte den var super go! lätt att se och ingen man somnar till.
Rickard ringde nyss och berättade att han var på väg hem, men att det var glashalt så han skulle ta det lugnt. Jag borde tänka på att lägga mig nu, men vet aldrig när man får gå upp nästa gång.

Som jag skrev innan så längtar jag efter våren, inte bara alla fina vårkläder och skor, utan också ljusare dagar och man mår bättre.
Jag hittade en film som jag sparat en vhs, det är inspelat från när jag var liten! Jag var ca 7 år och alla minnen kommer upp som en bomb i huvudet, jag saknar den tiden. Då vi var på landet med mina kusiner och släkt.
Jag får så ont i magen att det aldrig i hela livet kommer det bli som det var då, tänker inte ni tillbaka ibland på eran barndom?
när ni hade det som bäst?
och hur dåligt man mår av att aldrig få uppleva det igen?
Man känner nog ännu mer nu när ens mamma är sjuk, och man inte vet vad som kommer hända i framtiden...

Nu ska jag förbereda mig för sängen, så det inte blir så sent som vanligt!

några sista ord: Barndomen var bäst!

Sov gott och dröm sött! puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive