tisdag 9 mars 2010
Dags att sova! Elias mår inte bra *suck* han vaknar och gråter och vill ingenting. Kanske kan det vara så att han lixom sin bror har förstora mandlar i halsen och då får andningsuppehåll?! Får ringa imorgon. Jag och R sitter och tittar klart på underworld som vi inte såg klart för några dagar sedan. Varulvar och vampyrer, hum... varför gillar man sådant som skrämmer än? jag kan inte säga att jag blir rädd av att se på denna,absolut inte. Tycker mer det är spännande och se hur dom gjort allting och verkligt det ser ut osv...men skulle en varulv eller vampyr komma hit skulle jag ju skita ner mig.
Ne, jag är mer rädd för såna skräckfilmer som handlar om spöken eller övernaturliga saker och barn som springer i skogen och spökar.. uuuu!!!
En av dom värsta filmerna jag vet är The ring.. the grudge är inte långt efter. Jag glömmer aldrig när jag såg den på bio med R för många år sedan. Jag grät på natten och jag var rädd flera veckor efter UCH!.. men att se typ SAW filmerna blir jag inte alls rädd av, men ett obehag är det ju att se dem också såklart!



Annars har jag varit en skräckfilms älskare och har bara velat se såna filmer.
Jag gillar det nu med,men efter att blivit så rädd och mått dåligt av vissa filmer så har jag lovat mig själv att sluta med det.
Iallfall såna jag misstänker att jag kommer må dåligt av,och såna som min bror säger är läskiga. För han och jag är rädd för typ samma saker och han är som mig, han vill se med ändå inte.
Jag tror inte det är speciellt bra att se på såna filmer egentligen,men jag kan inte hjälpa att jag tycker det är så spännande!

Ne,nu ska jag sova! det är så skönt om man kommer i säng tidigt och känner sig pigg och utvilad på morgonen. Det är inte ofta man känner så men det händer!

Sov gott mina fina läsare *puss puss*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive