torsdag 11 mars 2010
haj och hå! nu är vi hemma! Emilio somnade i bilen och somnade direkt när vi kom in och la han i sängen. Elias är halvvaken och är inte så sugen på att sova.
Allt gick bra hos mamma och pappa, Emilio och jag bakade kakor och sen lagade jag god mat. Det blev lax med klyftpotatis med avokadoröra och sallad. Så jag har stått i köket i flera timmar idag + tagit hand om barnen. Så jag känner mig duktig hehe
Rickard jobbade över 2 timmar så han är nog också ganska slut, han har ju jobbat sen 05:00 i morse.



Emilio är mjölig på nosen!

Gosar lite undertiden vi väntar på att degen ska bli kall i kylen :D
Mamma Zabina är duktig och har förkläde på sig!



Kakorna blev ganska goda, smaka???

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive