fredag 12 mars 2010
Då var det kväll igen! Tycker inte vi gjort så mycket idag,men vi bakade idag igen! En vanlig med god sockerkaka =)
Nu har vi just käkat pizza och druckit lite vin,Barnen sitter nu och tittar på en film och ätet popcorn! Sen blir det sovdags..
Rickard och jag ska nog titta på film och dricka vin hehe ;)
Imorgon får vi gäster,så det blir till att städa och handla det vi ska bjuda på. Tänkte vi skulle göra en sån lätt sak som tacos! Men visst är det gott??


Just duschat och dansar medans jag väntar på maten, som vanligt!




Elias hjälper till att baka!

Våran söta sockerkaka

Efteråt blev Elias lite trött och ville titta lite på teletubbies

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive