lördag 27 mars 2010
tjoho bloggen!

Nu sitter jag och Rickard här och har släckt ner hela huset. Bara datorerna är igång men dom går på batterierna. Det är väldigt mörkt där ute och det tycker jag är bra att folk tar earth hour på allvar.

Barnen sover, Emilio spydde ganska mycket men efter 15:00 var det slut på spyorna. Men nu är det en annan i familjen som mår dåligt,gissa vem?
Japp, jag har åkt på skiten också!
Jag har inte spytt än som tur är, men jag mår illa och jag har riktiga magknip och diarre och feber.... T Y P I S K T!!!!!!!!!!!!!!!! =( Rickard som köpt räkor,ost och gottis till ikväll. Men jag har ingen matlust och hela kroppen viker sig när magknipen kommer..AAAJ ;(



Min lilla ÄLSKLING var så slut efter alla spyor att han somnade såhär!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive