måndag 15 mars 2010
Tack H&M! jag tycker jag fått riktigt bra service från dem! mycket bra mailkontakt.
Som ni vet så skrev jag ett mail till dem och klagade över deras "falska marknadsföringen " när jag såg en helt underbar kavaj jag ville ha, men när jag tryckte på "KÖP" så var den slut!
Dom ringde plötsligt hem till mig och frågade hur den såg ut, och att dom skulle se om det fanns någon på lagret som inte syntes på datorn. Och tydligen kommer det in fler 1 april och då var hon så söt att hon förbokade en, så nu har jag en garanterat ;) det kallar jag SERVICE!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive