torsdag 4 mars 2010
Sitter och glor på Arkiv X, gammalt det är men jag tycker det är bra =)
kollar också in lite olika bloggar, har märkt att denna "Kissie" börjar falla ihop totalt, just som jag misstänkte. Denna unga tjejen Alexandra börjar falla tillbaka till sitt gamla jag och den hon är, och tror det är jobbigt för henne att vara Kissie som hon faktiskt blivit. Många har olika åsikter om henne, och många tycker hon får skylla sig själv. Jag har aldrig tyckt om Kissie, men jag tror alla har något gott i sig, även mobbare....

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

Jag är inte alltid duktig på det, speciellt inte mot min kära sambo. Men jag tycker det är det rätta och jag vill göra det.

Imorgon är det ams som gäller, så dags att gå och sova nu kanske?
Rickard är på väg hem. Det känns så skönt att det var sista dagen innan helgen nu.. det är det ända positiva med att han jobbar skift.

Barnen har inte gjort något mer sen inatt och i morse, så kanske dom blir friska nu *hoppas*


Najt najt alla läsare!

pusss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive