onsdag 31 mars 2010
Rickard har slutat och är hos mina föräldrar en stund för att hämta lite saker som vi ska ha med imorgon.
Jag ligger och surfar runt på nätet och väntar på honom!
Har tvättat bort allt smink och borstat tänderna och ligger i sängen nu.
Men min mage skriker efter maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!! tänk vad gött med en köttbit eller fisk.. ne uch! =( kommer ju aldrig kunna söva om jag ska va såhär hungrig.
Ingen ide att ringa Rickard och be han köpa något nu, för han är nog snart hemma och på vägen hem finns INGET som är öppet =(

ojojoj nu börjar Emilio igen.... sov sött kära läsare!

Puss natti

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive