söndag 28 februari 2010
Haj alla läsare!
Nu ligger jag i sängen och har ont i min mage. Elias har fortfarande jätte hög feber och diarré, och han har knappt ätit någonting.

Jag hade just lagt Emilio då han skriker rakt ut
"VATTEN mamma vatten!!!!!!!!" Jag kände direkt på mig att han skulle spy.
Jag frågade honom om han skulle spy, men han sa ett bestämt nej. Vi la oss igen, än en gång satte han sig upp och skrek efter vatten. Då skrek jag på Rickard, och bad han fort hämta en bunke med en påse i. Emilio började gnälla och jämra sig av rädsla, Rickard fick han till att gå till toan och där spydde han... MYCKET.
Jag gick till andra toan vi har för att se om det kom något för mig, men inget ännu.
Det är alltid såhär, Elias blir oftast sjuk först sen Emilio och sen lilla jag. Och till 99% klarar sig Rickard sig helt och hållet. Är det inte orättvist? visst är det bra om någon av oss är frisk, men det är ändå orättvist att han aldrig ska åka på det.
Så om jag skulle klara mig skulle det vara ett under!!



Så nu blir det nog magsjuka att ägna sig åt inatt och imorgon, jag kan ju helt ärligt säga att jag hellre har diarré en att spy.

Men nu känner jag att något är på G med min mage... hörs imorgon....

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive