lördag 13 mars 2010
Hej bloggen!
Har inte haft tid att skriva idag,jag har städat hela dagen och gjort mat till barnen och städat igen och gjort mer mat! Vi har haft en trevlig kväll med våra nya vänner. Vi började ses för våra söner är bästisar på dagis. Jag varit hos dom en gång innan för ett bra tag sedan,och idag bjöd vi igen! Man var lite nervös när det gäller språket, eftersom dom är från Tyskland och bara bott i Sverige i 2 år! Det kan lätt bli att man är tyst och inte vet vad man ska säga om man inte kan förstå varandra! Men det var absolut inga problem,vi snackade på som bara den utan problem!

Jag fick ett mycket tråkigt samtal idag, det var mammi som ringde och lät jätte ledsen!
Jag fick en klump i magen och blev orolig, mamma berättade att hon hade ramlat igår och fick åka in till akuten,och hon hade tydligen brutit höger handled!! =(
När ska det ta slut sa mamma med ledsen röst,orkar inte... sa hon sedan.

Jag kände hur arg jag blev på allt!!!
Mamma har det jobbigt som det är,så ONÖDIGT att plötsligt ramla och bryta sönder sig. Räcker det inte med all skit hon får bära på????
Hon berättade att hon kände sig ganska glad igår och skulle gå en promenad till stan och ha det trevligt.
Och så händer detta!!!!!! Så nu är hon inne på sjukhuset och har nyss vaknat efter sin operation, det gick alltså så illa att hon var tvungen att operera och nu kommer hon få gå i gips..... stackars stackars MAMMI!!!!.....




Hehe ser så fult ut när man druckit vin, eftersom tänderna blir mörka och man ser typ tandlös ut :P

Dom fina pojkarna kollar på film i sovrummet!

Emilios rum blev ett bombnedslag hehe

A och P ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive