fredag 19 mars 2010
Fy vilken seg dag! vi har absolut inte gjort ett skit på förmiddagen. Emilio vaknade 05.00 och ville gå upp,men jag fick han att sova till 06.00 men sen var det kört. Vi har handlat lite och lekt med barnen. Men sen bestämde vi oss för att gå ut och käka,vi ville gärna åka in till stan men eftersom Emilio vaknade så tidigt så var så gnällig och grinig så vi sa det att vi går till våran lilla krog här i Mullsjö,dom har fin mat och det är skönt med inte så mycket folk.

Imorgon har jag blivit bjuden till Elin på förfest och sen utgång, jag har inte bestämt mig om jag ska gå. Det beror på om inte Rickard ska göra något eller om han tycker jag ska vara hemma. Han ska jobba en sväng imorgon också!







Just nu sitter jag här i soffan med mitt täcke och tar en glass rött och bara njuter av "nuet"
Rickard lägger barnen och när han kommer ut ska vi supa oss fulla och dansa!
haha nee skojar bara.
Men det blir några glas vin och kanske en film och mys ;)

Ha en trevlig Fredagskväll *puss puss*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive