torsdag 11 mars 2010
hello!
Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa med barnen, min bror behövde bilen idag vid 11.00 så jag var tvungen att åka hit och lämna den. Rickard ringde nyss och berättade att han skulle jobba över, sen hämtar han oss och vi åker hem.

Tyvärr hade mamma bestämt att träffa en vän idag så hon åkte just till henne. Så nu är vi ensamma i huset jag och barnen. Simme skulle fixa lite grejer inför resan, han drar ju till sthlm imorgon och på lördag bär det iväg till Thailand på en bartenderutbildning! lyx lyx....

Så nu ska jag lägga Elias så han får sova middag, Emilio kollar på lillefot!
ni vet landet för länge sedan =) riktigt mysigt



Remember??

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive