söndag 7 mars 2010
Hoj hoj bloggen!

Nu har vi käkat kvällsmat och lagt barnen. Jag la Emilio,gissa om jag är seg nu?? han somnade på 30 min,och jag han somna i säkert 15 min och nu är jag seg som en gris.
Dock blev jag lite piggare av att skriva!
Nu ska vi se film nämligen "bröderna grilmm" vi har sett den tidigare men det var länge sedan. Jag tycker jätte mycket om spännande fantasi/äventyrs filmer så det ska bli nice att se den igen.




Känns bra att vi börjar titta såhär tidigt så jag kan sova sen,för imorgon ska jag jobba =)
dom ringde i fredags och frågade om jag kunde hoppa in, jag trivs så bra där så jag jobbar mer än gärna ;)
Jag var väldigt tveksam om jag skulle klara det,för Rickard jobbar 05:00-14:00 denna vecka. Så därför har jag ingen bil,och buss och tåg är inte så smidigt när man har banen som ska hinnas lämna till dagis först. Men underbara föräldrar som jag har så lånar dom givetvis ut sin bil till sin lilla dotter.
Så nu ska jag gå upp redan 05:45 imorgon och sedan vecka barnen vid 06:00 och vara på dagis 07:00.
Det är inget jag är van vid, så det blir en utmaning. Men förr eller senare måste det ju bli så.



Sov sött sen när ni ska sova!

Puss pusss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive