måndag 22 mars 2010
Godmorgon söta läsare, sorry för dålig uppdatering igår. Jag var så trött efter jobbet och sen kollade jag och Rickard på film sen ville jag bara sova.
Idag vaknade min kära Elias kl: 05 :00!!!!!!!!!! ÖH!? varför??
kanske för att Rickard skulle till jobbet och var uppe tidigt och då stördes han kanske av det. Sen vaknade Emilio en timme senare. Så jag la mig i soffan och dom kollade på barnprogram och lekte med varandra och jag serverade dem frukost framför tv:n idag :)

Jag hade tänkt gå och träna idag,men sen såg jag på den idrotts rabatt jag hade fått av mamma, att det gällde två personer gratis träning + relax. Och då hade jag ingen lust att utnyttja den biljetten för en snabb träning! Så jag började små städa i huset lite och fixa tvätten. Går runt och fundera på livet..
Jag skulle behöva rensa min garderob,slänga massa kläder och sedan köpa nya vårkläder ;)
Problemet med mig är att jag har så SVÅRT för att slänga mina kläder,jag tror alltid jag kommer använda det senare. Och ibland har jag rätt men oftast har jag riktigt fel....





0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive