måndag 1 mars 2010
Halloj.. phu nu sover Emilio och Elias är på G, det är inte lätt för min lilla älskling när han har så hög feber.

Jag sitter och tittar på outsiders,det handlar om unga mammor. Jag tyckte jag var ung mamma när jag fick min älskade Emilio. Men detta är sjukt unga mammor, 14 år är några och någon är något år äldre.
Vad tycker ni om unga mammor?
jag var 19 år när jag fick Emilio, idag tycker jag att det var för tidigt. Jag som människa var mogen på många sätt men hade saker med mig själv att ta itu med. Jag kan aldrig rekommendera någon att skaffa barn i den sitsen jag och Rickard var i. Men givetvis är jag ju glad att jag har min Emilio!
Jag har skrivit innan om att vara och bli ung mamma så jag ska lägga ner det just nu för idag, men jag måste säga att jag är sugen på den tredje unge, men först bra ekonomi och plugg ;)

Jag blir tokig på min lilla mage, det är mycket bättre att det kommer ut det som finns i magen än att gå och bara ha ont och vänta på att något ska hända!
Men febern har kommit och den får gärna försvinna snart.

Nu började en film som går på 1:an som heter "Molinska skrönor: En busslast kärlek"
Den värkar faktiskt ganska mysig, även fast man ser massa snö så ser det så mysigt ut!
Tänk att gå ut med varma kläder för att sedan sitta vid en varm brasa och grilla korv och med människor man älskar och tycker om runt sig.

Denna söta filmen handlar om äldre damer och karlar som finner kärleken på äldre dagar!
tycker det är jätte viktigt att äldre också hittar kärleken igen om dom inte har någon.
Jag blir så arg på människor som blir helt galen på sin mamma eller pappa som försöker ha roligt och försöker hitta kärleken igen. Ne, alla förtjänar kärlek vilken ålder man än är i!

Efter denna filmen börjar en till på samma kanal som heter "Kid Svensk"
den jämförs med "Fucking åmål" om ni kommer ihåg den??? hehe ska bli kul att se.
det är typsikt detta tuffa tjejer som mobbar än ensam tjej.
Denna film handlar om en tjej som har en finsk mamma och tjejen hatar Finland och vill inte åka dit och känna till landet.

Jag själv har en finsk mamma och har aldrig tänkt på det mer än att hon är och alltid kommer vara världens finaste och bästa lilla muminmamma som finns! ;)






*love*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive