onsdag 3 mars 2010
Rickard ringde nyss, han sitter fast i en bilkö. Tydligen har det hänt en olycka,så det kommer nog ta tid innan han kommer hem.
Emilio vaknade till, jag undrar om det är andningsuppehållen som gör att han vaknar?
Jag hoppas vi får en tid snart så han kan ta bort sina halsmandlar.
I need to sleep!!! men jag tycker det är så svårt att koppla av när han inte kommit hem, då jag vet han han kommer komma hem. Sitter och tittar på "Himlen kan vänta" just nu handlar det om en kvinna som har cancer..

Nu ringde Rickard, det var tydligen en älgolycka. Så jag bad han köra riktigt försiktigt!!!!
I helgen kommer min farbror och hans fru, tyvärr kommer nog inte mina kusiner med. Den lilla kusinen är 18 och den stora är 23 år. Den lilla heter Johanna och bor hemma hos sina föräldrar Staffan och Eva. Viktor har flyttat till Linköping och pluggar där...

Staffan har också cancer, jag hoppas mamma och han kan prata lite om det...

Ska försöka sova nu...



Godnatt fina läsare och sov så gott!!! *love*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive