onsdag 17 mars 2010
Känner att jag inte har något kul att skriva idag, det kan ju vara så vissa dagar.
Jag sitter och kollar på efterlyst lite, det är helt otroligt hur människan fungerar och hur fantade i huvudet vissa är. Folk mördar och har sig och samhället håller på att störta alltså,ärligt talat? vad är det för värld vi lever i?? människorna blir värre och värre och girigare och girigare och elakare och elakare!


Jag sitter och snackar med min vän Oscar om lite allt möjligt,just nu tog jag upp frågan vad sjutton jag ska göra av mitt liv haha

Det jag vill satsa på är polis som dom flesta vet, men för att bli det så måste jag först plugga in gymnasiet. Orkar jag det nu??? jag vet att det finns inriktning mot polisyrket och då blir det ju mer intressant! Jag är en tjej som kan tänka mig göra väldigt mycket och det är både bra och dåligt :) :(
Jag är även inne på att jobba med kläder, barn eller det jag håller på med nu vården.

Jag måste tänka riktigt noga och fråga mig själv när det gäller polisyrket, är detta vad du vill? hur blir det för familjen? flytta? kan du tänka dig gå andra vägar? om JA,vilken väg skulle det vara??

Nja det är mycket att tänka på...

Sen har man ju såna där yrken som man drömma om att kunna leva på men väldigt svårt som
Dansa
Spela teater
Radio
Tv

Japp japp så är det, dags att börja fixa sig inför natten! Smink ska bort och tänder ska borstas!

Nattiiii PUSS

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive