måndag 29 mars 2010
Det är kväll och barnen har varit omöjliga ikväll. Elias somnade hyfsat snabbt men Emilio vägrade. Han har grymt jobbig hosta och ja förstår att det är tufft för honom att andas.
Elias fick något konstigt anfall och började skrika och gråta. Har ingen aning om var det var för något men jag misstänker det har med rädslan att bli lämnad!

Har just tittat det jag han på topmodel och denna gången är det RIKTIGT hett för mig att se!

Från tv.nu


Amerikansk reality från 2009. Säsong 13. Avsnitt 1 av 13. Äntligen får korta tjejer en chans att bli USA: s nästa toppmodell! Alla tjejerna är 1,73 och kortare. Fjorton småväxta skönheter flyttar in i modellhuset för att tävla om det åtråvärda priset.

japp,korta tjejer wii!!! och tydligen är man kort om man är under 1,73?! jag skulle snarare säga att man är kort om man är under 1,60 eller??
haha,kan ni gissa hur lång jag är?
jag har varit värdinna och gjort små modell jobb men jag skulle aldrig kunna få gå på en catwalk.
Jag är väldigt kort! jag är bara 154 cm kort.
Ibland tycker jag det är svintråkigt, typ alla byxor är för långa och man ser inte alls lika snygg ut i vissa kläder.
Men oftast säger folk till mig.

- VA? är du så kort? det har jag aldrig tänkt på Zabina.

Jag tror det är för jag till 99% bär klackskor. Jag älskar converse skor men som sagt då blir man så kort, och jag känner mig helt enkelt inte bekväm. Så visst hade jag gärna kunnat få vara lite längre,men nu är jag så här kort och det går inte ändra på så varför gråta för något som inte går att ändra på? =)



Sitter nu och tittar på svenska hollywoodfruar och käre värld vad man kan skratta åt vissa av dem!!hahah
Och åter igen på tv, den där Anna Anka som jag vill spy på... men annars är det rätt kul att se.
Emilio har just somnat i soffan bredvid mig.Det är skönt att höra hur han andas och tryggt att ha han nära sig.

Inget mer springande på toan så kanske jag skulle försöka få i mig lite mat!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive