tisdag 16 mars 2010
Hallo bloggen!

Efter mycket om och men somnade barnen, lilla Elias var jätte jobbig ikväll. Jag tror han känner sig i otrygg, kanske för han inte gillar att bli lämnad på dagis. Men nu sover båda i Elias rum, och det är nog första gången Emilio somnar utan mig eller Rickard!

Jag har suttit och kollat på Dating in the dark, haha det är skit kul att se och hur folk beter sig. Idag var det en adopterad tjej från Indien som jag inte tyckte var så speciellt trevlig, yster och för mycket helt enkelt.
Skulle ni kunna vara med?? Jag skulle tycka det var SKIT KUL! hade jag inte haft familj och sambo så hade jag gärna sökt ;)
Nu är det Desperate housewives på tv, som jag sagt innan har jag aldrig tyckt det varit så super bra. Men börjar man följa det så fastnar man,som man gör med typ alla program!



Dom ringde från extrajobbet idag och jag ska jobba imorgon mellan 07.45 - 16.00!
Blir trevligt,men tufft utan bil! Inte för att det är jobbigt att åka buss, eller jo det kan det vara ibland. Men det är för det tar sån tid att komma till dagis efter jobbet!!
Så imorgon kommer barnen vara där jätte länge,hoppas Elias mår bra när han är där bara.

Jag fattar inte vad som hänt med mig,jag är hungrig hela tiden eller sugen på någonting hela tiden!!!! Folk frågar om jag är gravid,men det är ja inte. Jag använder ju p-stav så det borde inte vara så. Just nu sitter jag och pillar i mig massor med russin! =)

Emilio grät inne hos Elias så jag fick bära in honom till våra sängar, han kallsvettas och andas skumt *suck* en hel månad kvar tills OP.

Hepp,om jag skulle lägga ifrån mig datorn en stund och se på det härliga programmet Cougar town?! YES!



Puss puss och sov gott sen *love*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive