söndag 28 mars 2010
Halloj halloj !
Har ni ställt fram klockan??
Inatt så fick jag springa på toan några gånger innan jag fick sova,men jag spydde inte.
Idag har jag inte lika ont i magen men diarren ger sig inte. Så det är ingen ide att käka något även fast man är hungrig som ett djur!!! men jag absolut inte säga vad jag skulle vilja käka för jag är inte sugen på ett skit!

Rickard har varit ute med barnen ett tag,dom köpte fika och åt sedan den ute *MYS*
jag hade gärna velat gå ut jag med,men tänk och behöva panikbajsa mitt i allt. Det går inte..haha hur skulle det se ut?
Nej och åter nej,är jag magsjuk så blir jag hemma. Tack gode gud för toalett och toapapper.
Tänk förr i tiden,vet ni vad man torkande sig med då??
Jo, men kunde ju ta mossa, löv eller gräs?
även stenar men annars så gjorde man sig en RÖVSTICKA hahaha
Det är la bra? då har man något att göra medans man sitter och skiter.
Men jag hade gärna velat sandpappra den innan jag ska torka mig i röven med en sådan. Tänk vad stickor man kunde få??
NE, hugaligen! hahaha



Snack om att man är sugen på en dusch nu,men det känns så onödigt eftersom jag inte är frisk ännu.Jag kan lika gärna vänta tills all skit runnit ur mig och alla äckliga svettningar är borta.Då kan man byta sänglakan och allt på en gång.
Dom ringde nyss från extrajobbet och frågade om jag hade lust att jobba imorgon. Visst vill jag men inte när man mår såhär,och även om jag skulle må bra ikväll och imorgon så kan jag fortfarande smittas.Så jag fick tacka nej tyvärr =(

Tänkte kolla runt lite på nätet nu undertiden Elias sover Emilio spelar och Rickard spelar me..
Hade haft lust att åk till A6 (ett köpcentrum) och kolla på kläder med Emilio och Elin men nu är man sjuk och då får det vara såhär..
Gilla läget Zabina!


Elin och jag

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive