fredag 12 mars 2010
Ich!! vilken kväll, jag la Emilio vid 07:09 sen när jag vaknade mådde jag dåligt, mitt hjärta klappar snabbt och jag hade svårt att andas. jag låg i soffan ett tag och inte förens NU 2 timmar senare så känner jag mig rätt okej. Voddler funkar inte så det blev ingen film,men tycker ändå det är för sent nu. Rickard sitter vid en annan dator och jag sitter här =)
Har suttit och kollat på H&M:s kläder ett tag,jag såg nämligen en kavaj som jag så gärna velat ha. Det var när jag gick in på min mail för att kolla lite,till höger på sidan så brukar det komma upp reklam och det var där som jag såg den,jag klickade där direkt och gick vidare för att se närmare. Och när jag läst om den och verkligen fattat tycke för den och klickar igen så står det att den är SLUT! eh? vadå FALSK MARKNADSFÖRING????? så jag mailade dem och klagade! tar en vara slut så ska den inte finnas som reklam och locka kunder till att köpa den när dom inte har den varan! Men den finns kvar där ute och lockar säkert flera sugna!! blääää synd =(




Hepp, tänkte dra hit min sambo och slicka han i örat lite och se vart det leder? ;D hahah
nej nej, jag är för trött för såna fasoner! och jag känner mig fortfarande inte 100! Men att ta en kopp te och bli kramad är inte helt fel det heller!

Natti natti folket puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive