fredag 12 mars 2010
God morgon bloggen!
jag fattar inte vad som har hänt, barnen vaknar jätte tidigt än vad dom brukar göra. Vi har alltid fått sova fram till 08:30 och ibland 09:00. Men nu är det 06.30 07.00 som gäller!! Och det är tufft när man inte är en morgonmänniska. Idag blev det 06:30 då vaknade Emilio pigg och glad, och jag var sur som ett åskmoln. När jag lagt mig i sängen igen och hoppats på att få sova en timme till så vaknade nästa, då var jag inte glad.Jag tog upp Elias bytte blöja och gav han en välling,sedan däckade jag i soffan med båda ungarna bredvid mig. Det är skönt att dom kan titta lite på tv på morgonen,efter ett tag så gick vi upp och käkade frukost och sen har Elias och jag tvättat kläder ihop!
Har tagit upp kyckling ur frysen och ska ta och göra mat om en timme.

Som ni ser fick jag någon som reagerade på mina åsikter om unga mammor igår, som ni kan se så står inte mitt svar till henne,det skrev jag på hennes sida. Tyvärr så har hon tagit bort det jag skrev till henne =)
Lägger inte ner mer energi på en liten 14 åring, men ville säga vad jag tyckte. För när någon ber att ALLA unga mammor ska dra åt helvete så vill jag gärna försvara mig.
Men att starta bråk med någon som är så ung är riktigt onödigt. Jag sa vad jag tyckte och sedan önskade jag henne en trevlig kväll.
Jag försöker komma på vad jag gjorde när jag var 14 år,men snacka om att tiden går snabbt och man kommer inte ihåg. Det jag kommer ihåg är att jag var grymt kaxig och omogen! Jag tjuvrökte och bråkade, och jag minns min första starka kärlek, men ännu mer kärleken efter den. Den killen kommer jag aldrig glömma. En riktig 14:is kärlek hahaha

Nu ska jag gosa med Emilio framför tv:n!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive