lördag 27 mars 2010
Hej bloggen!
Gårdagen var mysig med Tanja även fast tankarna på Ola snurrade runt i hela skallen på mig. Jag tänkte på honom speciellt mycket när jag åkte in till stan och hem.
Men det var skönt att komma ut och prata av sig lite,jag känner inte Tanja så mycket hon är ju Elins före detta arbetskamrat, men jag älskar att träffa nytt folk! Jag och Tanja är helt olika men det gör inget,varför måsta man tycka och gilla samma saker för??
hon är snäll och rolig tös ;)

Vi åt god mongolisk buffé med förrätt och efterätt! Det var sjukt gott och jag njöt av varje tugga. Jag tvingade i mig nästan allt på tallriken. Sen var jag SUPER MÄTT! det skumma är att när man sen suttit och snackat en halv timme så blir jag sugen IGEN. Tanja bara tittade på mig och flämtade av mätthet! haha
Ja jag är skum,jag fattar inte vart maten tar vägen,hur kan man bli små hungrig efter har tvingat i sig mat för 30 min sedan? :S





Tanja med hennes ända bebis haha


Tanjas förrätt såg finare ut att fota en min

Juste,vi skulle ju fota våran mat,det glömde jag visst. Men fick med dom sista tuggorna som Tanja vräker i sig!
Min tallrik är nästan tom,jag fick inte i mig dom sega bläckfisk grejerna :P
Svårt att käka med pinnar,men det går om man vill!

Friterad banan med glass och sirap MMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!
Tanja har körkort, JO JAG LOVAR!!
men hon har ingen bil och kör typ aldrig. Men igår kväll fick hon köra riktig VÖLVO hahaha heja Tanja hahaha

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive