måndag 15 mars 2010
Eftermiddagen gick åt till att titta på barnen som kutade runt i huset. Min söta granne Madde kom in med sina två barn R och E för att leka lite. Vi pratade och fikade och barnen lekte vilt! Det är så skönt att dom kan leka av sig dom sista timmarna efter dagis.



Stackars Emilio, han har så svårt att andas. Jag berättade ju här på bloggen att hans halsmandlar i halsen sitter tätt och han måste få bort dem, men sjukvården är ju riktigt seg ibland alltså!! Jag har väntat i 3 veckor på en operationstid men inget har hänt... Så idag ringde jag och hörde efter,då fick jag en tid direkt!! så den 20 April så kommer han ta bort lite av sina halsmandlar.
Känns lite jobbigt att vänta en hel månad bara, han sover ju jätte dåligt och bara nu ikväll har jag hört hur han vaknar till och skriker eller gnäller oroligt. Och hans andningsuppehåll är inte trevliga heller. Och givetvis blir han gnällig och trött på dagen efter också!!
Han brukar säga till mig
- Mamma! jag vill inte sova!!! det är inte bra att sova, jag har redan sovit så mycket mamma!
Så man märker att något är fel och något är jobbigt för honom som han känner av,men han kan inte förklara vad han känner.


Barnen som sover för ca 2½ år =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive