söndag 28 mars 2010
Godkväll bloggen!
Vad gör ni ikväll??
Själv mår jag lite bättre,jag har fått i mig lite te och lite blåbärssoppa!
Och fått behålla allting än så länge ;)
Rickard och barnen gjorde hamburgare här hemma,och jag var sugen men ändå inte.
Jag bestämde mig för att inte må dåligt mer så jag tog en lång dusch och skrubbade mig ren. Sen bäddade jag rent med nya lakan och örngott i sängen, och tog givetvis på mig nya rena kläder!
Det känns lite bättre men fortfarande oroligt i magen. Kanske inte bara för att jag är sjuk utan för mycket som hänger i luften, mammi,morbror,ola,förhållandet,barnen,vad jag ska göra med mig? och varför försvinner inte knölen under hakan?? kompisarna......

Jag skrev ett FB inlägg till en gammal kompis nyss. Känns som hon dissat mig på sista tiden och jag har väntat på att hon skulle vilja höra av sig till mig, efter att jag själv har försökt smsa och ringa och föreslå att vi kunnat träffas. Det har gått några månader nu, och nu fick det vara nog,!
hon är ändå en av dom kompisarna jag känt längst. Mår ni också dåligt när ni inte vet var ni har eran kompis/kompisar riktigt? är vänskapen slut? är det sant att man växer ifrån varandra? hum... jag tror faktiskt det. Men jag tror att man alltid kan träffas nån gång ibland och prata om gamla minnen och det man har gemensamt. Varför mår jag dåligt? mjo,för man vet aldrig var man får för svar tillbaka. Och får jag ett meddelande där hon är arg och stör sig på det jag skrivit så blir jag väldigt ledsen. Jag är en känslig tjej och har svårt att ta hård kritik speciellt av människor som står mig nära.

Rickard lägger barnen nu och sen kanske vi kan se en film.
Alien vs predator hade Rickard köpt på blure ray här om dagen. Kanske kan se den? har glömt det mesta. Men jag kommer ihåg att jag såg trean på bio och den var så TRÅKIG. Men detta är inte den,vet ju att dom andra två var bra ;)



Jag tror inte jag skriver mer idag,jag hoppas än en gång att ni får en trevlig kväll :)
puss puss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive