tisdag 2 mars 2010
Hej sötisar! hur mår ni?
Jag mår faktiskt bra, så jag hoppas att jag faktiskt klarat mig från magsjukan!
Idag har jag lekt med barnen och städat som vanligt, klockan 18:30 förbereder jag dom för sängen. Sen blir det att läsa böcker för den, och sedan vid 19:00 lägger vi oss. Elias somnade snabbt idag med Emilio var gryyyyyyyyyyyyyyyymt seg, inte förens 20:38 kom jag upp från madrassen. Jag gick upp och tog en stor kopp te med macka och frukt och satte på kanal 5, det var det där Dating in the Dark. När jag såg reklamen så såg det så sjukt löjligt ut,men det var riktigt kul att se, så det tänker jag följa hahaha



Sen såg jag ett avsnitt av Desperate housewives, jag är inget Big fan av det men det är helt okej när man väl börjar titta. Efter det började en ny serie på samma kanal nämligen
Cougar Town!
Det är något jag också kommer följa, otroligt trevliga minuter framför tv:n och stjärnan Courteney Cox är duktig och rolig skådespelerska =)



Imorgon ska jag till Lena och prata, och barnen ska till dagis, jag hoppas inte dom blir mer sjuka nu. Det är ju virus överallt och alla blir sjuka om och om igen bläää!

Rickard är på väg hem nu, han ska bara hämta min KAMERA SLADD! wohoo... äntligen kan jag ta kort igen och sätta in dem till er.

Ne, ska kolla klart på alla kläder jag sitter och drömmer om sen blir det sängen!






pussssssss

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive