torsdag 18 mars 2010
oo vad hungrig jag är, och det hjälper inte att titta på Gordons Kitchen.....
Vad är det med mig, mat mat mat mat!!!!!!!!!!! det är det ända jag tänker på, folk säger att det är vårkänningar men jag undrar jag....
men du Zabina hur gick det med den där personliga tränaren du skulle ringa?

mm jag ringde ju faktiskt henne och jag talade in ett meddelande på hennes telefon om mitt intresse att börja hos henne, och jag bad henne ringa upp.
Vet inte varför hon inte gjort det,men jag får ta ett nytt tag imorgon. För min kropp ska bli finare till sommaren!!!!!
kan ju börja med att sluta käka bullar och efterätter på jobbet,det blir så när tanterna och gubbarna käkar ju, man blir sugen och man gör det för sällskapets skull också. Men om skulle säga till sig själv att varje gång det är fika och efterätts dags,så tar man en frukt eller morot istället. Och om det är KRIS så tar man en sked oboy,så är man inte lika sugen på något sött längre hehehe. Men man får vara försiktig när man har tagit en sked oboy så man inte skrämmer livet ur någon... varför?? testa själva så förstår ni. Men vid närmare eftertanke så kanske man inte alls skrämmer dom gamla.... *fnissar*



Gör såhär: Ta fram oboy paketet,ta fram en sked och sedan tar du EN tesked oboy i munnen,men var försiktig man kan sätta det i halsen och det är INTE KUL. När du låtit det smälta lite i munnen så går du till spegeln och ler allt vad du har hahahahaha YES min humor där ;)

Nu sitter jag här med en skön ansiktsmask som snart ska spolas av,jag känner hur tröttheten tar över hela min kropp. Rickard slutar jobbet nu och kommer hem om ca 45 min! Som tur var så har vi fått låna mammas och pappas bil igen och det underlättar så grymt mycket att ha två bilar,framförallt när båda jobbar.

Elias vaknade så jag gav han en välling.
Det känns fortfarande som Elias är en bebis eftersom man får gå upp på natten,jag vet inte varför han vaknar och gråter men när han fått ny blöja och en välling är han tyst och somnar om DIRR.
Men ett så gammalt barn ska absolut inte behöva käka på natten,men jag känner att jag hellre ger han välling och en ny blöja än att han ska ligga och gråta och må dåligt. Jag skiter i att folk inklusive mig själv säger att man då gör det till en rutin. Det stämmer ju säkert,men när han är 15 år så vet jag att jag inte kommer behöva gå upp mitt i natten för att ge välling och byta blöja på honom. Det jag menar är att jag alltså inte behöver vara orolig att det aldrig ska ta slut med just dessa sömnlösa nätter. Men då är det säkert andra problem istället ;)
Små barn = små problem
Stora barn = stora problem
Kan detta stämma???

Imorgon är Rickard ledig eftersom han jobbat kväll denna veckan,och jag har inte fått något jobb imorgon. Jag hoppas vi kan göra något mysigt hela familjen.
Nu ska jag sova!

Natti och puss!


Elias *LOVE*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive