tisdag 30 mars 2010
Godmorgon bloggen!
Är inte på G idag,känner mig riktigt down! jag har ingen matlust och suttit och stirrat rakt ut genom fönstret ett bra tag. Men nu tog jag mig till datorn och Rickard sitter bredvid och betalar lite räkningar och skit.
Jag har gjort något som jag tänkt på länge,det är att höra av mig till gamla vänner som man har på mobilen men aldrig hör av sig till. Och många av dem bor i andra städer och man lixom hörs inte helt enkelt. Men nu skickade jag några sms och fråga vad som händer i deras liv =)


Jag hade tänkt att åka in till stan för att kolla in en tatuering studio eftersom jag så gärna vill tatuera mig. Jag har redan en som jag gjorde när jag var 16 år men den är la ingen höjdare,jag skäms inte över den för det är bara en tribal som sitter ner mot svanken fast på sidan och är ganska liten.Men denna gången är jag sugen på att göra något som betyder något. Och då kan ni lista ut själva att det som betyder mest i världen för mig är ju mina BARN =) kommer tatuera in deras namn och när dom föddes i nacken, niiice!
Men som sagt så är det inte min dag idag så jag får åka in en annan dag..

Rickard är så söt han hade köpt lite blommor till mig när han var på ica för att handla nya tandborstar såhär efter magsjuka och skit!

¨

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive