onsdag 24 mars 2010
Har inte så mycket att blogga om faktiskt, får bli mer till helgen. Jag har lagt barnen sen har jag och Rickard snackat och kollat på HV mot Timrå och HV vann igen ;) yesS
Jag min klant glömde bort tiden hos Lena idag,hade behövt prata med henne så det känns surt!
Men fick en tid nästa vecka istället.
Imorgon är det Torsdag och då ska jag och Rickard vara barnvakt några timmar,vi bestämde att göra våfflor (det är ju den dagen imorgon) till alla barnen och göra det lite mysigt.
Tänkte också åka in till en fin salong där dom har massor med trevliga behandlingar.
Jag är så sjukt sugen på ögonfransförlänging! Mina ögonfransar är inte så korta men SJUKT raka och tråkiga det tycker jag inte är så snyggt =(

Jag var så hungrig så jag slängde i mig lite nudlar... INTE nyttigt som jag alltid trott. Men nån gång kan man ju käka det eller hur? ;)
Har även kollar på Andra Avenyn på svt play,spännande!!


Dags att söva!
Bjuder på en jätte söt bild på Elias som faktiskt Emilio tog på honom!



Natti natti natti natt *love*

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive