söndag 14 mars 2010
Nu är vi hemma och ser på Wallander med Rickard, barnen sover så det är lugnt och skönt ;)
Jag sitter och funderar lite på att börja träna nu, jag har sagt det många gånger att jag vill men aldrig tagit steget.
Men nu vill jag verkligen!! Ooooom ja ska få bort min graviditetsmage till sommaren så måste jag kämpa nu.
Jag sitter och kollar vad en PT (personlig tränare) kan göra för mig. Jag tror absolut jag behöver en nämligen för att fixa detta och sedan fortsätta!
Där jag vill träna är rätt dyrt,men tror att det kan vara värt det! allt ska bara passa in med min lilla sambos dumma arbetstider... ahja vi får se,ska ringa om det imorgon.



En del i ett bra liv är inte bara bra mat och träning utan att SOVA också, och det är jag bra på om jag bara får hehe

Godnatt sötnosar!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive