tisdag 30 mars 2010
Kväll kväll torsdagskväll.Har haft riktigt dåligt idag,men efter jag fått i mig lite mat och åkt och snackat med Lena så blev jag mycket lugnare,det var skönt med sol ute och jag fick helt andra känslor i kroppen.



Körde på en slapp skön stil idag som ni ser :)
Tog en söt fake pälsväst och en stor skön halsduk till.

Barnen har varit svåra att lägga ikväll också och Emilios hosta är jätte jobbig för honom. Får köpa hostmedicin om det inte blir bättre imorgon.
På torsdag drar vi då till landet som jag skrev innan,det blir kanon! Så imorgon så måste handla lite sådant som vi ska ha med. Jag har skrivit en lista annars glömmer jag det direkt =P
Har pratat med både mamma och pappa idag,mamma har det ganska tufft tror jag.. Hon har just fixat sin peruk och försöker säkert trivas med den...jag har inte sätt den ännu så jag vet inte hur den ser ut.
Men jag tror säkert det ser bra ut,det finns så mycket fina peruker idag och många använder det även om dom inte behöver.
Se bara på alla tjejer som använder löshår idag :)


Har fortfarande dom där ******** munsåren kvar,men dom börjar försvinna sakta men säkert.


Lyxade till det ikväll med varm choklad , macka och kex med breeost och päron.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive