måndag 29 mars 2010
tänkte bara skriva gonatt. Jag har suttit och kollat lite på tv3 paly och snackat med min lilla Ozzy och har fått i mig lite fil och en macka med ost.
Imorgon är det tisdag och mår jag bättre ska jag åka och snacka av mig med Lena lite.
På torsdag åker vi till pappas föräldrarhem som ligger utanför Vimmerby!och bara några km därifrån ligger våran underbara sommarstuga! men där är det för kallt att vara just nu.

Så påsken blir att fira på Runeholm som pappas föräldrarhem heter.
Det ska bli skönt att komma ut på landet och andas frisk luft och bara va med sina barn.
Tyvärr åker vi redan hem på lördagen efter påskmiddagen och så. För jag ska nämligen jobba på söndagen! Lite surt att åka hem på påskafton,men det är kul att jobba och det är bra pengar att jobba på en storhelg.

Hepp! nu kom Rickard hem och det är dags att borsta tänder och rengöra sin hy ;)

Natti natti läsare!
PUSS

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive