torsdag 18 mars 2010
DÅ var det kväll igen, ännu en arbetsdag avklarad. En trevlig dag och lite mer att göra, men det behövs ibland. Det var mysigt att hämta barnen på dagis sen, man känner hur mycket man saknat dem och att man bara vill fort hem med dem =)
När vi kom hem så var det matdags och tv sedan var det dags att sova. Det tog knappt en timme så sov båda plus jag själv :P
Men jag vaknade efter ett tag som vanligt,så jag gick ut och satte mig framför tv:n.


Just nu

Vi har INGEN mat hemma, iallafall inget gott! Jag är SÅ sugen på räkor men hur mycket jag en letar så finns det inte en ända räka haha. Vi måste handla imorgon så vi får lite basvaror men storhandla gör vi inte förens i slutet av månaden.

Snart är klockan 21:00 och då tänkte jag kolla in Bella & Tyra Show. Hoppas bara det inte laggar som förra gången, det gick inte att titta på det då.


Vackra istappar utanför fönstret taget igår.

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive