onsdag 31 mars 2010
Tjoho folket!
Idag har jag och Rickard varit en snabbis på stan och shoppat kläder till Rickard. TRO mig han behövde det hahaha
Jag träffade en gammal vän till mig där som har butiken Jack and Jones! Så givetvis handlade vi allt där. (ska visa vad det blev sen)
Sen drog vi ock käkade riktigt goda sallader med stora glas vatten!
Som jag kanske har sagt så är våra damsugare sönder och nu börjar det bli damigt! Så vi var tvungna att köpa en ny,och vi la lite extra pengar på denna så den ska hålla + vara bra.
Och när jag handlar på såna affärer som onoff så prutar jag alltid haha. Fick några damsugs påsar för 50 kr, kostar annars 119. Han tyckte nog inte så mycket om mig,men jag gav mig inte och tillslut så sänkte han priset ;)
Det blev ett dyrt kalas idag!
Nu är jag hemma och Rickard har åkt till jobbet,jag ska gå upp och hämta barnen nu..
har lite brotom som vanligt ;)
hörs sen!
PUSS

I bilen


Snygga skor och leggings dock hade jag fått lite bilsmuts på dem :P





Inne på H&M och tittar på hur kläderna sitter på Rickard

Här ska prutas damsugare!!:P



Ta aldrig kort på detta vis om du vill se lång ut, Rickard är nästan 1,90 så han bara tar från hans höjd. Men som ni ser så ser jag riktigt kort ut (jag är riktigt kort) men man behöver inte se så kort ut på kort. Kom ihåg att alltid ta kort i midjehöjd =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive