söndag 21 mars 2010
Mön mön! är ni vakna? mår ni bra??
Jag mår kanon, jag blev lite onykter igår men inte full! Helt perfekt ;)
Men jag dansade röven av mig,det var så kul!
Jag åkte först till Elin med taxi vid 20:00 tiden,när jag kom dit så drack vi vin och åt god mat och pratade och skrattade. Vi var 8 personer så det var ganska lagom.Sen tog vi bussen in till centrum,där fick vi in två flaskor sprit med tillbehör. Och alla började komma igång och ta för sig!
Sen var det musiken som styrde min kväll.
Först var det mycket Rnb som strömmade ut ur högtalarna där vi satt,det finns inget dansgolv där mer än en liten liten plätt där kanske 4-5 personer kanske får plats att dansa. Så jag drog upp Elin och vi dansade på ;)
jag önskade även en låt och då blev det fart på mig.
Sedan gick vi ner en våning för att dansa mera där.
Dom spelar rnb och liknade stilar på ett av dansgolven där nere, och bara några meter därifrån finns ett till dansgolv där dom spelar massor med gamla dance låtar samt house och trance.Jag,Tanja Paulo och Elin dansade som galningar och hade jätte kul!!!
Jag var helt svettig efter jag dansat så hårt haha.
Så idag känner jag att jag arbetat med kroppen, dansade bort alkoholen?
När jag kom hem så tvättade jag bort allt kladd i ansiktet och sedan däckade jag i sängen och det var så SKÖNT att sova.

Jag vaknade 10:30 och trodde klockan var typ 08:00 men tänk så fel jag hade hehe
Men är ganska utvilad nu och är redo för att jobba klockan 16:00 i eftermiddag!
är fortfarande hos mamma och pappa,fick låna bilen så därför åker jag direkt till jobbat härifrån.
Jag har snackat med Rickard och det var han som tyckte jag lika gärna kunde vara kvar tills jag började jobba. =)
I kväll ska vi kolla på film och kramas

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive