söndag 14 mars 2010
Hoj hoj bloggen!
Seeeg dag! jag har sovit från och till och knappt orkat röra mig. Men nu börjar jag piggna till!
Jag och Emilio kommer åka till Statsparken för att mata ankorna med lite gammalt bröd vi har,sen åker vi till mamma och pappa för att se hur mamma mår. Hon kommer gå gipsad nu ett bra tag och det blir nog svårt för henne att göra mat,sticka och annat hon brukar göra.

Det jag gjort idag är att fixa till en av mina söta kavajer, lite med något som syns överallt.
Kedjor!!
Hade ett gammalt halsband som jag aldrig använde och bad Rickard att klippa av det, och då fick jag massor med kedjor som jag kan göra massor med roliga saker med :D



0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive