måndag 8 mars 2010
Hej hej. uu vad jag är trött nu. jag är inte van att jobba såhär och så tidigt för att sedan komma hem och leka med barnen, så jag däckade nyss på soffan. Rickard gav nyss barnen lite kvällsmat och jag vaknade till nyss. Känner mig lite piggare nu, men seg i hela kroppen + huvudet!

Det gick bra att komma upp i morse,och även att få iväg barnen till dagis.
Jag kommer jobba imorgon också, och då ska barnen vara där redan vi 06:20. tack gode gud att jag får låna mammas och pappa bil, annars hade det blivit riktigt tuff..
Men jag trivs lika bra fortfarande och det är ju kanon att jag får jobba!

Just nu håller jag på med mat till mig och Rickard, vi tog nämligen fram kött igår så jag måste göra något med det innan det blir gammalt,fast skulle behöva lite mer kött för att få en fin gryta...................




Kom så får jag en köttbit från dig!


Backa inte!! för då måste jag jaga dig....



OKEJ! NU ÄR DET ALLVAR!!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive