tisdag 9 mars 2010
Hej bloggisen! än en gång ett sent inlägg, jag är ganska trött efter dagens arbete,dock fortfarande roligt ;)
Det blir jobb i morgon också, men då blir det kväll 16 till 21


Sitter och kollar på tv 4 "halv åtta hos mig" hahha där är det än rolig tant på 80 år som ska göra maten ikväll. Hon är tydligen datakunnig och även kunde använda photoshop... hahaha det känns riktigt grymt ;)
Men tänk när vi är gamla, då sitter vi på alla sorters communitys och spelar spel kanske facebook?? när vi är sådär 85 år! hahhaha




Nu börjar ju dating in the dark... men Rickard värkar inte sugen på att kolla på det, men vi får se.

Ultimate Strapless Bra SEK 499, Wonderbra - NELLY.COM
Denna snygga axelbandslösa bh kom idag... jag behöver verkligen en sådan!!
Men jag tyckte den var lite för stor runt om, även fast folk skrev att man skulle ta en storlek större än vad man brukar ha. Så jag tror den åker tillbaka för en ny storlek...

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive