onsdag 13 januari 2010
Det var ett bra tag sedan modevisningarna i NY ägde rum för vår och sommar kollektionen.

Vad är det man ska satsa på för kläder när det gäller våren och sommaren??
Det jag vet och vad jag kommer gå efter är.

Långrandigt
Blommigt
Djurmönster
Metallic


Jag tror och hoppas att dom markerade axlarna kommer hänga kvar och även puffärmar.




Marc by Marc Jacobs, S/S 2010.

Detta var några månader sedan.
Helt galet vilt med färger,rosetter,rutor och prickar.



Marc by Marc Jacobs
Detta är absolut enu trevligare från mitt håll.
Nr 1 och Nr 4 går hem hos mig HELT KLART! Inte snålt med färger och markerad midja. Även trevliga detaljer därtill.




Här kommer vi till Derek Lam
Underbar kollektion där nr 4 gärna skulle få följa med mig hem.
Glada färger och markerad midja,blommigt och något man blir glad av
JA TACK!

Känns det som det är dags att börja med vår och sommar kläder, när det fortfarande är vinter??
JA! hahaha

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive