lördag 23 januari 2010
jaha,då var det lördag. Natten har varit jobbig, vill inte gå in på mer detaljer just nu. Är jätte trött, så ska nog sova lite när Elias ska sova.

Den lilla "Findus" kissar fortfarande inne, ÄCKLIGT! men vad ska vi göra?? sådan där kattspray som finns att köpa kan man ju försöka, men problemet är att han/hon kissar på olika ställen.
Vi har börjat stänga alla dörrar efter oss nu... det värsta är att det stinker verkligen VIDRIGT!

Juste! skulle ju visa den underbara toppen jag köpte igår på H&M..



Den var så super fin på, jag älskar dessa axlar som är nu. Det fanns i några olika färger, dock inte i vitt som jag velat ha. Bara 99kr på H&M,funderar starkt på att köpa en till!


Jag har inte käkat någon frukost än. Har inte haft matlust! Men det är INTE bra att skippa frukosten.. *suck*

Vi har inga planer för dagen, men något ska vi nog göra.

hörs senare =)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive