fredag 15 januari 2010
Klockan är lite över 14. Jag har städat ganska mycket, det är bara barnens rum som inte är damsugna. Anledningen är att det är så mycket grejer så dom får själv hjälpa till att plocka upp innan jag damsuger.

Vad tycker ni om min fina Hawaii kassler??
jätte gott med potatismos till.



Börja med att skära kasslern i lagom tjocka skivor,sedan så häller du på en god blandning Creme fraiche som du blandat med kryddor.
Finns ju färdiga om man vill som tex Köket.

Efter du smetat på det så lägger du på ananas.
Lägg sedan på flera kassler bitar och tomatskivor över.
Sen tar du mer av din Creme fraiche blandning och mer ananas.
Tillslut kör du lite riven ost över!
in i ungen ca 15 till 20 min.




Kicki kom inte, hon ringde och berättade att hennes son blivit sjuk. Så hon var tvungen att åka och hämta honom.

Dom ringde från jobbet och bad mig jobba 3 timmar ikväll. Alltid bra med pengar tänkte jag!
Men just nu så känns det inte alls lockande. Allt är lixom bara tråkigt och jag känner mig nere. Har lust att bara ringa och säga att jag inte kan jobba. Men det är ju inte speciellt smart...

Hoppas ni har hetare planer för er ikväll! =)

hörs sen!

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive