torsdag 28 januari 2010
Haj haj! nu är jag hemma igen, har lite fotsvett med inte så farligt. Barnen sover, tvättmaskinen är igång och jag sitter här med en stor kopp TE som Rickard gjort till mig *love*

ooo Jag glömde berätta vad jag fick hem idag ju!!!!



Den är faktiskt helt otrolig! alla har hår i ansiktet,men på mörka syns det ju mer. Den är inte smärtfri som dom säger, när man börjar gör det skit ont, men efter ett tag så vänjer huden sig och det gör faktiskt inte ont. Så mycket bättre en vaxning,dessutom tar EPICARE upp håret från roten och gör inte huden irriterad!
Den är så lätt att använda, och man behöver inte så framför spegeln för att göra det, du kan tex göra det framför tv:n eller i badet? =) BEST EVER ;)

0 kommentarer:

Om Mig

Zabina
Tjenare! Zabina heter jag och är en tjej på 28 år. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Här bor jag i en fin Villa med min sambo (snart man)Rickard våra två pojkar Emilio och Elias och våra 2katter och hunden Chica.Min blogg handlar om mitt liv som mamma, mitt jobb och även kärleken och syn på livet. En mycket personlig blogg. Häng med ;)
Visa hela min profil

Blog Archive